Тим за самовредновање наше Установе се састоји од 13 чланова; поред представника вртића и јаслица, и стручних сарадника, у Тиму су и представник савета родитеља установе, управног одбора, као и директор.
Разумевање, тимски дух и одлучност чланова овог Тима чини да се стално подсећамо три основна питања у процесу самовредновања:
Користећи различите технике и методе истраживања вреднујемо сопствену праксу кроз циклични процес – од одлучивања о томе шта ће бити вредновано преко сиситематског праћења, прикупљања података и анализе истих до доношења одлуке о томе шта ће бити промењено или унапређено у пракси, а опет, пратећи цикличност- и та промена је предмет новог вредновања.
Крајњи циљ самовредновања у нашој Установи је срећно и задовољно дете- добијање најквалитетнијег могућег образовања и васпитања. У том смислу, у временском периоду од 5 година, вреднују се следеће области: Предшколски програм, Развојни план и Годишњи план; васпитно-образовни рад; дечији развој и напредовање; подршка деци и породици; етос; ресурси; организацја рада и руковођење.
Извештај о самовредновању у целини, поред извештаја о остварености стандарда постигнућа и других индикатора квалитета рада, основа је за израду Развојног плана Установе.
Kоординатор Ивана Јокић
бр. телефона: 372-980